Wanneer betaal ik mijn bestelling?
Ben je helemaal uitgewinkeld en zit je winkelwagen vol met leuke spullen? Dan vragen we je vervolgens om je bestelling online te betalen via Ideal, Visa/Mastercard of Klarna. Online bestellingen dienen onmiddellijk online betaald te worden. Je kan je bestelling dus niet achteraf betalen.
Hoe betaal ik mijn online bestelling?
In onze webshop kan je enkel online betalen. Je kan momenteel helaas niet op een andere manier betalen. Een online bestelling wordt pas verwerkt nadat de online betaling werd uitgevoerd. Om deze reden moet de bestelling onmiddellijk online betaald worden. Achteraf betalen is dus niet mogelijk.
Je kan je bestelling veilig online betalen via:




iDEAL
iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten snel en veilig hun online aankopen kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van hun eigen bank.
iDEAL werkt in 8 eenvoudige stappen:
- Je bestelt een product
- Kies iDEAL als betaalmethode
- Selecteer de bank waar je je bankzaken al online regelt
- Je komt onmiddellijk in het bekende internetbankierprogramma van je bank terecht
- De relevante gegevens van je aankoop zijn al ingevuld
- Op de voor jou bekende manier keur je de betaling goed
- Je ontvangt een bevestiging van je bank
- Je keert terug naar de webwinkel: bestelling en betaling geslaagd!
Visa/MasterCard
Je kan gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. ComfortBroeken.nl accepteert MasterCard en Visa. Bij een retourzending zal het bedrag worden bijgeschreven op je creditcardrekening na een geslaagde controle van de artikelen. Je creditcardgegevens worden versleuteld via de SSL-methode: hierdoor zal al je informatie vertrouwelijk blijven.
Klarna
Met Klarna is het online betalen eenvoudiger dan ooit! Je gebruikt hiervoor gewoon je vertrouwde gegevens van internetbankieren. Deze methode is geheel veilig.
Vind je je gekende bank niet meteen terug in de voorgestelde lijst? Via de zoekfunctie biedt Klarna een uitgebreide keuze van internationale banken. Na selectie van je eigen bank, kom je vervolgens in je vertrouwde internetbankieromgeving.
Wij bieden deze optie momenteel enkel aan voor onze Belgische en Duitse klanten. Achteraf betalen is niet mogelijk.
Betaal ik verzendingskosten?
Je kan je bestelling GRATIS laten leveren als:
- je bestelling hoger is dan € 75,00 en je ervoor kiest om je bestelling naar een privéadres te verzenden.
Je betaalt verzendingskosten als:
- je bestelling lager is dan € 75,00 en je ervoor kiest om je bestelling naar een privéadres te verzenden. Je betaalt dan steeds een vaste verzendingskost van € 6,95.
- Je kan ook vanuit Duitsland of Belgie bestellen. Hiervoor moeten we wel een vaste verzendingskost van € 10,00 aanrekenen voor een levering op een privéadres, ongeacht het bedrag van je bestelling.
Hoe wordt mijn betaling verwerkt?
Je betaling wordt verwerkt via Mollie. Mollie is een Collecterende Payment Service Provider die 227 betaalmethodes over 4 continenten ondersteunt: Europa, Zuid-Amerika, Noord-Amerika en Azië. Bestellingen op tablets en smartphones kunnen nu ook probleemloos worden afgehandeld. Mollie maakt het betalingsproces voor klanten eenvoudig!
Is online betalen wel veilig?
De bescherming van je online gegevens is belangrijk. Jouw veiligheid is onze topprioriteit!
Dankzij het SSL-certificaat (Secure Sockets Layer) wissel je met een gerust hart vertrouwelijke informatie uit.